Over ons
D-dact
Wie wij zijn
Wat wij doen
Suze (11)
Moeder van Jelte (12)
Jitte (14)
Winston (12)
Ouders van Rosan (12)
Ouders van Femke (11)
Ons Team

Isabel Kramp
MSc. (Pedagogische Wetenschappen, Education and Child Studies)Isabel is mede-eigenaar van D-dact en begeleidt leerlingen van diverse leeftijden en voor verschillende aandachtsgebieden. Naast de leerlingen die Isabel op de praktijk ziet, verzorgt zij onder andere de individuele remedial teaching op een school in Oegstgeest. Isabel heeft zich de afgelopen jaren ontwikkeld door het volgen van diverse trainingen en cursussen. Zo heeft zij de Post Bachelor Remedial Teacher afgerond, waarin verschillende leerstoornissen en bijbehorende behandelingen aan bod zijn gekomen. Isabel heeft daarmee, samen met haar PABO achtergrond, een uitgebreide ervaring met diverse leerlingen en hun leerbehoeften. Zij heeft bovendien diverse trainingen voor zwakke rekenaars gevolgd (Getalbegrip, Effectief Rekenonderwijs). Isabel begint aankomend jaar met de opleiding tot Specialist Lezen en Spellen. Ook is Isabel opgeleid trainer voor de cursus ‘Snel leren = Leuk leren’. Zo weet zij precies hoe middelbare scholieren hun leerwerk het beste kunnen aanpakken en weet zij de scholieren op de juiste manier te motiveren.

Isabel Kramp
MSc. (Pedagogische Wetenschappen, Education and Child Studies)Isabel is mede-eigenaar van D-dact en begeleidt leerlingen van diverse leeftijden en voor verschillende aandachtsgebieden. Naast de leerlingen die Isabel op de praktijk ziet, verzorgt zij onder andere de individuele remedial teaching op een school in Oegstgeest. Isabel heeft zich de afgelopen jaren ontwikkeld door het volgen van diverse trainingen en cursussen. Zo heeft zij de Post Bachelor Remedial Teacher afgerond, waarin verschillende leerstoornissen en bijbehorende behandelingen aan bod zijn gekomen. Isabel heeft daarmee, samen met haar PABO achtergrond, een uitgebreide ervaring met diverse leerlingen en hun leerbehoeften. Zij heeft bovendien diverse trainingen voor zwakke rekenaars gevolgd (Getalbegrip, Effectief Rekenonderwijs). Isabel begint aankomend jaar met de opleiding tot Specialist Lezen en Spellen. Ook is Isabel opgeleid trainer voor de cursus ‘Snel leren = Leuk leren’. Zo weet zij precies hoe middelbare scholieren hun leerwerk het beste kunnen aanpakken en weet zij de scholieren op de juiste manier te motiveren.
Marjolein is mede-eigenaar van D-dact en begeleidt leerlingen van diverse leeftijden en voor verschillende aandachtsgebieden. Naast de leerlingen die Marjolein op de praktijk ziet, verzorgt zij onder andere de remedial teaching op een school in Leiden. Marjolein heeft zich in de afgelopen jaren ontwikkeld door het volgen van diverse trainingen en cursussen. Zo is zij getraind dyslexiebehandelaar voor het ONL-traject, heeft zij diverse trainingen voor zwakke rekenaars gevolgd (Zareki, Effectief Rekenonderwijs en Getalbegrip) en begint zij aankomend jaar met de opleiding tot Specialist Lezen en Spellen. Marjolein heeft bij verschillende onderwijsinstituten (OnderwijsAdvies, HCO, SchoolAdviesdienst) gewerkt als dyslexiebehandelaar en daarmee veel ervaring opgedaan. Zij weet dus als geen ander hoe vervelend dyslexie kan zijn, maar weet ook de positieve kanten te belichten en voldoende ezelsbruggetjes aan te bieden zodat de leerling er op de juiste manier mee kan leren omgaan.

Marjolein de Roon
MSc. (Pedagogische Wetenschappen, Education and Child Studies)
Marjolein de Roon
MSc. (Pedagogische Wetenschappen, Education and Child Studies)Marjolein is mede-eigenaar van D-dact en begeleidt leerlingen van diverse leeftijden en voor verschillende aandachtsgebieden. Naast de leerlingen die Marjolein op de praktijk ziet, verzorgt zij onder andere de remedial teaching op een school in Leiden. Marjolein heeft zich in de afgelopen jaren ontwikkeld door het volgen van diverse trainingen en cursussen. Zo is zij getraind dyslexiebehandelaar voor het ONL-traject, heeft zij diverse trainingen voor zwakke rekenaars gevolgd (Zareki, Effectief Rekenonderwijs en Getalbegrip) en begint zij aankomend jaar met de opleiding tot Specialist Lezen en Spellen. Marjolein heeft bij verschillende onderwijsinstituten (OnderwijsAdvies, HCO, SchoolAdviesdienst) gewerkt als dyslexiebehandelaar en daarmee veel ervaring opgedaan. Zij weet dus als geen ander hoe vervelend dyslexie kan zijn, maar weet ook de positieve kanten te belichten en voldoende ezelsbruggetjes aan te bieden zodat de leerling er op de juiste manier mee kan leren omgaan.

Ilse van Heur
MSc. (Pedagogische Wetenschappen, Education and Child Studies)Ilse is Orthopedagoog en sinds drie jaar werkzaam voor D-dact. Ilse is verantwoordelijk voor de remedial teaching op een school in Leiden en daarnaast begeleidt zij leerlingen op de praktijk voor onder andere lezen, rekenen en spelling. Ilse heeft na haar master vijf jaar lang gewerkt als dyslexiebehandelaar bij OnderwijsAdvies, waarbij zij de ONL-behandeling gaf aan leerlingen met ernstige, enkelvoudige dyslexie. Zij heeft veel ervaring opgedaan en heeft daarmee een goede kijk op wat een leerling met lees- en spellingproblemen nodig heeft.

Ilse van Heur
MSc. (Pedagogische Wetenschappen, Education and Child Studies)Ilse is Orthopedagoog en sinds drie jaar werkzaam voor D-dact. Ilse is verantwoordelijk voor de remedial teaching op een school in Leiden en daarnaast begeleidt zij leerlingen op de praktijk voor onder andere lezen, rekenen en spelling. Ilse heeft na haar master vijf jaar lang gewerkt als dyslexiebehandelaar bij OnderwijsAdvies, waarbij zij de ONL-behandeling gaf aan leerlingen met ernstige, enkelvoudige dyslexie. Zij heeft veel ervaring opgedaan en heeft daarmee een goede kijk op wat een leerling met lees- en spellingproblemen nodig heeft.
Sabine heeft na de PABO een Master of Education afgerond op de Haagse Hogeschool en heeft hiermee haar eerstegraads onderwijsbevoegdheid behaald. Sabine heeft bij diverse praktijken gewerkt als studie- en huiswerkbegeleider en als Remedial Teacher en werkt ruim een jaar bij D-dact. Sabine verzorgt voor D-dact de remedial teaching op een school in Voorschoten, waar zij met veel plezier groepjes leerlingen begeleidt. Daarnaast is Sabine ons wiskunde-wonder: zij heeft als docent wiskunde voldoende ervaring opgedaan en geeft daarom de wiskunde bijlessen bij ons op de praktijk.

Sabine Thunnissen
MEd. (Master of Education)
Sabine Thunnissen
MEd. (Master of Education)Sabine heeft na de PABO een Master of Education afgerond op de Haagse Hogeschool en heeft hiermee haar eerstegraads onderwijsbevoegdheid behaald. Sabine heeft bij diverse praktijken gewerkt als studie- en huiswerkbegeleider en als Remedial Teacher. Sabine verzorgt voor D-dact de remedial teaching op een school in Voorschoten, waar zij met veel plezier groepjes leerlingen begeleidt. Daarnaast is Sabine ons wiskunde-wonder: zij heeft als docent wiskunde voldoende ervaring opgedaan en geeft daarom de wiskunde bijlessen bij ons op de praktijk.

Anna Dijcks
BSc. (Pedagogische Wetenschappen, Education and Child Studies)Anna heeft na de HALO (Leraar Lichamelijke Opvoeding) haar Bachelor Pedagogische Wetenschappen aan de Universiteit Leiden afgerond. Momenteel is Anna bezig met haar master Leerproblemen aan de universiteit. Anna woont in Den Haag en werkt als vrijwilligster bij de VoorleesExpress waar zij met veel plezier kinderen met een taalachterstand begeleidt, door middel van voorlezen bij gezinnen thuis. Bij D-dact geeft Anna op woensdagmiddag remedial teaching aan leerlingen op de praktijk voor zowel rekenen als spelling en begrijpend lezen.

Anna Dijcks
BSc. (Pedagogische Wetenschappen, Education and Child Studies)Anna heeft na de HALO (Leraar Lichamelijke Opvoeding) haar Bachelor Pedagogische Wetenschappen aan de Universiteit Leiden afgerond. Momenteel is Anna bezig met haar master Leerproblemen aan de universiteit. Anna woont in Den Haag en werkt als vrijwilligster bij de VoorleesExpress waar zij met veel plezier kinderen met een taalachterstand begeleidt, door middel van voorlezen bij gezinnen thuis. Bij D-dact geeft Anna op woensdagmiddag remedial teaching aan leerlingen op de praktijk voor zowel rekenen als spelling en begrijpend lezen.
Sanne is 29 jaar oud woont in Leiden. Als vooropleiding heeft zij de Academische Pabo met succes afgerond en daarmee heeft zij de nodige kennis van het basisonderwijs opgedaan. Sanne heeft een jaar Remedial Teaching op een basisschool gegeven, waar zij groepjes leerlingen buiten de klas begeleidde. Sanne werkt op dinsdagmiddagen bij D-dact en begeleidt leerlingen bij ons op de praktijk voor rekenen en begrijpend lezen. Naast haar werk is Sanne bezig met haar Master Orthopedagogiek aan de Universiteit Leiden.

Sanne Hietbrink
MEd. (Master of Education)Sanne Hietbrink
MEd. (Master of Education)Sanne is 29 jaar oud woont in Leiden. Als vooropleiding heeft zij de Academische Pabo met succes afgerond en daarmee heeft zij de nodige kennis van het basisonderwijs opgedaan. Sanne heeft een jaar Remedial Teaching op een basisschool gegeven, waar zij groepjes leerlingen buiten de klas begeleidde. Sanne werkt op dinsdagmiddagen bij D-dact en begeleidt leerlingen bij ons op de praktijk voor rekenen en begrijpend lezen. Naast haar werk is Sanne bezig met haar Master Orthopedagogiek aan de Universiteit Leiden.