Remedial Teaching
Remedial Teaching
De Remedial Teaching van D-dact richt zich op leerlingen van de basisschool die extra hulp nodig kunnen gebruiken bij bijvoorbeeld lezen, spellen en rekenen. Er kan sprake zijn van een leerachterstand, een leerstoornis of ‘gewoon’ moeite met bijvoorbeeld rekenen of taal. Remedial teaching kan ook worden ingezet voor leerlingen die juist extra uitdaging zoeken, maar ook in de voorbereiding op Citotoetsen, spreekbeurten of bij het maken van werkstukken biedt D-dact de leerling een steuntje in de rug.
Remedial Teaching
De Remedial Teaching van D-dact richt zich op leerlingen van de basisschool die extra hulp nodig kunnen gebruiken bij bijvoorbeeld lezen, spellen en rekenen. Er kan sprake zijn van een leerachterstand, een leerstoornis of ‘gewoon’ moeite met bijvoorbeeld rekenen of taal. Remedial teaching kan ook worden ingezet voor leerlingen die juist extra uitdaging zoeken, maar ook in de voorbereiding op Citotoetsen, spreekbeurten of bij het maken van werkstukken biedt D-dact de leerling een steuntje in de rug.
D-DACT...
Aanvullende informatie


Aanvullende informatie


Dyslexie?
Blijft ondanks veel oefenen, het lezen en het schrijven van woorden moeilijk? Wil het automatiseren maar niet lukken en verliest het kind zijn zelfvertrouwen? Wie weet is er sprake van dyslexie. D-dact werkt met verschillende kinderpsychologen samen, waardoor er gemakkelijk en snel getest kan worden. Voor de diagnose gesteld mag worden, is er vier tot zes maanden individuele begeleiding vereist. Daarvoor ben je bij ons aan het goede adres.